Invitation til Åben Skole & Fællesspisning

Margrethe Reedtz Skolen

Torsdag den 16. november er der en helt særlig mulighed for at komme på besøg på vores dejlige friskole i Ryde. Her kan man se vores lokaler, hilse på vores lærere og forældre, “rejse” med vores elever til Grønland, og sidst men ikke mindst, få sig en bid god mad i godt selskab.

Program:

16.0018.00 – Åben Skole: Rejs med vores elever til Grønland og oplev stemningen fra vores emneuge om det store hvide land mod nord. Eleverne arbejder hele ugen med Grønland og deres arbejde vises frem rundt omkring på skolen. Der er også tid til at få en snak med de ansatte på skolen og ligeså de øvrige forældre og gæster i huset.

18.00 – 20.30 – Fællesspisning for alle tilmeldte i Fællessalen! Klasse 76 står for fællesspisningen og indtjeningen går til klassens studietur.

Velkommen på Skolevænget 14, 7830 Vinderup

Tilmelding til fællesspisning skal ske på mail til lilian@mrsnet.dk senest onsdag den 8. november kl. 12. Pris for voksne 100,-. Pris for børn (under 12 år) 65,-

Betaling via Mobile Pay nummer 16256 ved tilmelding (HUSK at skrive navn og antal voksne og børn). Alternativt kan der betales kontant ved indgangen.

Aftenens menu:

Marineret kalkun m. små stegte kartofler og salat.

Kage og kaffe

Der kan købes:

Sodavand 10 kr

Øl 15 kr

Juice 5 kr

Vi glæder os til at se jer!