Samarbejdspartnere

I Ryde og omegn går vi ind for et stærkt samarbejde på tværs af institutioner. Derfor samarbejder vi med følgende pasningstilbud. Bemærk at sfo er en del af Gårdens tilbud. Derfor er det vigtigt at kontakte Gården, så tidligt som muligt, såfremt I ønsker en plads i sfo, da der er rift om pladserne.

Skolen samarbejder med følgende pasningstilbud

Det gode børneliv starter på gården i Ryde.

Vores børnehave/fritidshjem ligger i landlige omgivelser lidt uden for Ryde by. Vores særlige kendetegn er, at vi har masser af udeliv, dyr, skovhytte, egen bus og en alsidig personalegruppe med unge, ”gamle”, mænd og kvinder.

I vores dagligdag gør vi meget for at skabe trygge, inspirerende og udfordrende rammer, således at ”vores” børns handle og sociale kompetencer udvikles.

Udover dette har vi et godt samarbejde med vores lokale dagplejer og MRS skolen, hvor vi laver forskellige aktiviteter på kryds og tvær af alder og køn.

Der kunne fortælles en masse – Bedst af alt, gå ind på vores hjemmeside: www.gaardeniryde.dk eller kom og besøg os.

Nicolaj Frederiksen, Leder

I ”Den private pasningsordning på det lille landsted” i Ryde ”oser” hverdagen af hjemlig atmosfære, stabilitet, tid og nærvær i kærlige og faste rammer. Udelivet vil blive vægtet højt i de landlige omgivelser, hvor vi også har mindre dyrehold.

Ligeledes vil hverdagen være præget af fysisk aktivitet, kreativitet, sang, musik, ”tumletid”, sund og varieret kost, samvær med andre dagplejere samt tage i legestue. Vi prioriterer at besøge Gården, hvor vi gerne leger ude, men også bliver budt indenfor. En gang i mellem tager vi del i skolens morgensamlinger, hvor der altid er sang og fortælling!

Ved interesse, er du velkommen til at klikke ind på min facebookside: Privat børnepasning på Det Lille Landsted. eller kontakte mig på tlf. 28 55 52 60

Charlotte Filipsen

Vi er en privat pasningsordning, hvor vi er to voksne Åse og Jane til at passe 8-10 børn i alderen fra 0-3 år.
Vi holder til inde i Ryde by på Stendisvej 8.

Vores åbningstider er mandag til torsdag fra 6-17 og fredag 6.15.30

Vi tilbyder:

• Nærvær/kram
  • Leg/sang/rim
  • Hygge/læse bøger
  • En tryg og stabil hverdag

Ude aktiviteter i form af:

• Gåture
  • Leg i haven
  • Besøg på Gården (Børnehave)
  • Udflugter

Kreativitet i form af:

• Tegne/male
  • Klister/klippe mm

Vi har en dejlig lukket have med sandkasse og legehus – Et stort hyggeligt legerum – Et røgfrit hjem – Et dyr fri hjem.
Vi kan kontaktes på vores mail eller mobil.

Åse Frderiksen
Højbjergvej 5