Frivilligfest og Fællesspisning på MRS

Så er det igen tid til FÆLLESSPISNING på MRS. Vi vil denne aften også gerne sige TAK til alle vores mange FRIVILLIGE, som gennem året har hjulpet med både stort og småt på skolen. Uden alle vores fantastiske frivillige, kunne vi slet ikke lave den gode skole, vi gør! Derfor fortjener de alle en stor tak. Alle klasser bidrager på hver deres måde til at gøre aftenen speciel og er på den måde med til at takke de frivillige. Én klasse sørger for pynt, en anden for borddækning, mens også en velkomstdrink og mad samt salg af drikkevarer bliver styret af klasserne til fælles bedste.

Menuen byder på lasagne og salat, samt kaffe/te og kage til dessert – en rigtig familie-klassiker!

Prisen er 60 kr. for voksne og 50 kr. for børn (3-12 år).
Der kan købes øl, sodavand og juice for 5-15 kr.

Tilmelding til spisning sker på mail til lilian@mrsnet.dk eller på telefon 96 16 90 00og betaling via Mobilepay til 16256 – HUSK at skrive navn og antal børn/voksne i betaler for.

Vi glæder os til endnu en hyggelig aften i godt selskab!