Indskrivning til kommende 0. klasse på MRS

Torsdag den 18. januar 2024 fra kl. 17.00-18.00 er der informationsmøde og indskrivning for alle nye og interesserede elever og deres forældre til skoleåret 2024/2025.

Vi glæder os til at byde nye børn og familier velkommen på Margrethe Reedtz Skolen – MRS! Til arrangementet vil man møde nogle af klassens lærere, skoleleder, Lilian og formand, Rut, der sammen vil fortælle og svare på spørgsmål om det gode børneliv på Margrethe Reedtz Skolen. Børnene får mulighed for at se deres klasseværelse og lege lidt med deres nye klassekammerater, så de rigtigt kan begynde at glæde sig til skolestart.
Efter indskrivningen byder vi alle ny-indskrevne børn og deres familier på en gratis middag, når der er Fællesspisning kl. 18.00 i Fællessalen for alle interesserede.
Der vil i forbindelse med spisningen være fejring af alle de frivillige hjælpere på MRS.
Tilmelding til spisning senest den 12. januar på mail til lilian@mrsnet.dk eller på telefon 96 16 90 00