Åben Skole og Fællesspisning på Margrethe Reedtz Skolen

Margrethe Reedtz Skolen

Torsdag den 18. november er der en helt særlig mulighed for at komme på besøg på vores dejlige friskole i Ryde. Her kan man se vores lokaler, hilse på vores lærere og forældre, “rejse” med til vores helt egen by – Reedtzbjerg, som hele ugen har dannet rammen om vores emneuge – mini-samfundet har både bank, loppemarked, wellness og meget andet. Sidst men ikke mindst, kan man få sig en bid god mad i godt selskab (se info om bestilling nedenfor).

Program

15.00 – Bestyrelsen står klar med kaffe, te, saftevand og rundvisning for nysgerrige og spørgelystne forældre og andre interesserede

16.00 – Vores Mini-samfund, Reedtzbjerg, åbner dørene til både butikker og aktiviteter. Husk at starte i banken, hvor der kan veksles til den lokale valuta – Reedtzer!

18.00 – Starter udleveringen af de forudbestilte sandwiches. Spis på skolen – eller tag nem aftensmad med hjem!

Velkommen på Skolevænget 14, 7830 Vinderup

Bestilling af sandwich kan ske via skolens Facebook eller via tilmeldingsblanket sendt på mail til alle forældre ved skolen.

Menu: Sandwich med æg og rejer / kylling og bacon / tun / frikadelle

Pris: 40,- kr pr. sandwich. Øl, sodavand og juice kan købes på skolen.

Der kan benyttes Mobile Pay.

Vi glæder os til at se jer!